snart

lagade färdigt ett skolarbete igår,
som jag sedan klistrade och lagade fint och låtsades att jag var lite kreativ.
idag försökte jag börja med ett arbete till musik, men jag somnade då jag läste texten..
imorgon måste jag laga det för på torsdag får jag SOMMARLOV!
behöver inte komma till jeppis på hela sommaren! wihuu!!
eller nog ska ja de och se til lägenheten och om jag skall söka en ny..

kom till jeppis idag mårse, skolan började 1.
hade presentation i barlitteratur, gick bra.
kom hem halv 5, och kom på att jag inte tagit ut köttfärsen ur frysen.
braaaa jag. ingen mat då. hittade en hamburgare och knackkorvar i kylskået,
så det har jag ätit idag.

var till emma en sväng idag.
jannica, miriam och daniela var där. kollade staffettkarnevalen.
nu kollar jag NCIS. men jag har huvuvärk.
sen kommer det eurosvisionen. måste se hur dåliga finland är. hahahahahah. pinsamt!

känns skönt att snart ha sommarlov, tänkt att fara till gymme när man vill!!
sen jobba i juli, men har inte fått info om nånting.. så nu måste jag börja ringa dit och en massa..
hoppas att de kommer ihåg att jag skall jobba!

nepp, nu ska ja se på tv och äta chips.



o vart tog det soliga vädret vägen?
nu är det muligt och regnigt, tyyyp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0