humlor o skolarbeten

skola idag.
körde till Jeppis imårse.
då jag kom ti huse jag bor i lukta de gammal kattmat i trappan, najs.
jag börjar tröttna på dehär huse nu.
ska fara o klaga ti disponenten men ingenting kommer hända..

iaf i sklan hade vi bara 2 timmar, min plan o sen musik presentation.
då ja kom hem börja jag faktiskt med att laga skolarbeten.
har i pricip skriva färdigt min portfolio till kulturprojektet,
men ja måst ha en massa hänvisningar så nu måst ja läsa en bok
o sen sätta in menigar där det passar, haha.
men ja känner mej duktig som har komi långt.

imårån far jag hem tibaka.
då ja kommer hem ska jag fara på bodyattack!
de va såååå bra förra tisdagen.

o ja höll på o dööö då jag laga skolarbete idag!
hade opp fönstre åså kommer de in vääärldens största humla!
ha aldri sitt en sådär stor humla!
jag hatar getingar o humlor..
så ja sprang in på wc o sto o så på va den höll på med.
faktiskt hitta den ut själv genom fönstre så de va ju bra.
men usch.

funderar va ja ska jöra ikväll.
hmmmm.



gammal bild från förra sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0