duktiga jag

har idag lagat bort 2 skolarbeten,
och har i pricip klart kulturportfolion men det fattas bara att lägga in hänvisningar.
jag känner mig duktig och har nu bara 2 kvar..

vaknade 8 kunde inte somna om.
steg upp och sedan vid halv 11 for jag till gymmet på spinning+body pump.
mina armar har dött eftersom jag hade för mycket vikt på, hehe..
men skit samma jag har ju tränat. :D
sedan kom mamma efter mig så for vi och handla.
lagade sallad och biff och åt ute på altanen, nice.

är nu i jeppis, har damp redan.
då jag körde ville jag bara ha en bil med AC,
kom bara varmluft fast jag hade på kallaste.
konstigt nog var det inte alls varmt i lägenheten då jag kom.
kallare i min lägenhet än utomhus.

ser nu på tv o ch är allmänt glad med mitt liv.
känner mig ganska lycklig just nu, vet inte varför men det var länge sen jag kände så. :)


slänger in några bilder från Hesa:








va ti borgbacken! :D


där hitta ja en rolle-ateria! (pappa kallas rolle, haha!)


sista dagen va vi på kaffe, största bullona eveeer ja ha sitt! gott va de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0