lördag o söndag

igår va he lördag o då bestämd vi att vi far ti tuuri.
så jag, pappa o mamma for. tyckt att he to så läng ti kör dit.
had ju aldir vari dit såå..
iaf vi åt nånstans innan vi kom fram. myki folk va he!
träffa på pauski där sen. :D haha!
he ja kom hem me va en topp ti gymme. snyygg va han!
hitta int så myki annat men iaf, kul me en liten roadtrip.

då ja kom hem va ja hemma en stund åså for ja ti sarah.
skratta så att ja har ritki ont i magmusklerna. hah.
kom hem efter 12. kändes konstit att int va ut på krogen på en lördag.
ha ju annars vari ute varje helj sen november, huups.. ;)

idag vakna ja o va sååå trött.
steg opp, åså börja ja läs igenom kompendierna ti 8 timmars tenten som e imårån.
skönt att man får skriv den hemma så man int behöver far ti jeppis.
fattar int nå va ja ha läst men skit samma.
läst en stund o sen somna ja.
nu e ganska så pigg o hungri! maat! snarrt.

ikväll blir he gymme åså ska ja invig min nya topp.
efter he ska ja si på luftslottet som sprängdes me mamma.
åså far o sov tidit då ja ska skriv tent. jess.


ofta jag köper nånting som har rosa på sej.
första gången kanske?


bra då man sir ut genom fönstre.
o nu ha he börja snöa igen.
kommer ju ha snö ännu på min födelsedag om he ska kom nå mer snö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0