tungt huvve

igår blev det då utgång med nina.
det blev riktigt bra! :)
fast jag var snorig och hade hosta så dansade jag som aldrig förr.
blev strampen en sväng, men det var kallt som bara va!
gick genom hoviska då vi gick in till stan, bara en massa fjortisar tyyp..
sku fara ti fone men kön va ju tusen meter som vanligt så det blev ollis.
före de franskisar på mäkkis.
då vi kom till ollis hade vi såå kallt men vi fick upp värmen ganska snabbt
och sen var det varmt som i en bastu! mycket folk och en trevlig kväll!
började dock känna av stegring i slutet av kvällen så for hem då och somnade medsamma.

idag har jag nästan bara sovit. huvve ha vari sååå tungt. satt och solade en stund faktiskt.
sedan var hela familjen plus moster till café salteriet och hälsade på pauski som var och jobbade, haha!
då vi kom hem eldade vi basu och nu skall jag snart krypa ner i sängen.
skall kolla om det kommer nåt bra på tv men säkert inte..

nåja, hörs!



sarah va på g o jacob blev student!


nina o ida


ninna o jannica på ollis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0