soooola

har idag solat nästan hela dagen.
somnade tillomed, haha.
har dessutom bränt mig lite, men det är en vana.
efter att jag solat dammsugade jag rummet och sen stack jag till gymmet på bodyattack!
höll på att dööö men det var en bra feelis timme. :D

var förresten till stan med pappa och mamma sanbbt idag.
prövade i mistag en klänning, som var hälften randig, ett gummiband i midjan och sen blommig!
den var bara sååååå snyyygg!
nu har nånting färgat att sätta på mig då jag skall ut och festa,
och inte bara svart, hehe.
kan visa bild sn då jag visar min cykel.

var i bastun efter gymmet och sen åt jag en goood glass.
såg på tv med mamma.

nu ser jag på csi och sen skall jag sova.
imorgon skall jag träffa linda :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0