popkalaset

det regnade hela den tiden som vi var och lyssnade på popkalaset.
det spöade, skorna var genomvåta och min väska.
det stör mig ännu att jag inte tog gummistövlar och regnkläder!

men det var roligt ändå.
träffade ganska många bekanta,
men det var inte så mycket folk men det var vädret som gjorde det.
som tur behövde vi inte gå till hamnen,
mikael skulle också dit så han tog bilen.
vi for hem nångpng efter 11 och då kom jacob och sarah till mig.
vi sov 5 pers i min lilla etta men vi rymdes bra.

idag sen då vi såg ut genom fönstret var det solsken.
argh! det skulle ha varit det vädret igår!
men sak samma.
for hem vid 1 tiden mot smedsby.
stannade i oravais abc och åt.

nu ser jag på hairspray från tv.
före det var jag till gymmet, gick ganska bra nog.
hostar mindre nu! imorgon blir det spinning-body pump.


DARIN! hahah!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0