midsommaren

på torsdag for jag och linda körandes till jeppis.
var i min lägenhet då och väntade på att våra pappor skulle komma.
men det blev sent.. sen på kvällen for vi till lindas villa,
sov där och på fredag morgon for vi tillbaka till fastlandet, via prisma
och sen till mig för att fixa oss.
det var då jag, linda, camilla och jarrad.

vid tre tiden på dagen for vi mot kållby och micki.
där grillade vi och kastade frisbey och spelade kubb.
det var nog en helt okej midsommar, men jag och linda var nog lite utanför..
därför finns det bara bilder på mig och linda, haha. :D

sen på lördagen for vi tillbaka till lindas villa och sen på söndag hem till smesby.

igår drog jag med nina på body attack, hehe.
det var skoj.
efter timmen blev det infraröd bastu och sen då jag kom hem kollade jag på CSI,
har nu köpt andra säsongen! :D
var på stan med sarah innan jag for på gymmet med nina.

är fortfarande helt död efter denna helg.

nu kommer lite bilder och sen skall jag sola!
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0