hosta meeera

ååh vad jag har hostat inatt.
fick det sovit bra efter 4 men så ringde klockan halv 8..
var till läkaren också idag, fick bara namnet på en hostmedicin.

har annars bara tagit det lungt idag.
var med mamma och lämnade pappas och mammas bil på service
och sedan och köpte popkalaset biljetter.
men det se ut som att det skall regn i helgen.. inte kul.
då jag kom hem lade jag mig i solen så nu har jag fått lite färg.

linda och hennes pappa och mamma kom hit idag för att fira min födelsedag som är imorgon
jag och linda satt dock på rummet och bara skrattade åt en massa videos på youtube, hahah.

nu skall jag snart och sova, men det kommer inte gå bra.
imorgon blir jag stor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0