fredag och lördag

igår på fredagen ville pappa och mamma till tuuri,
så jag tänkte att inte vill jag vara hemma ensam..
men jag skulle ha vilja fara till gymmet..
men nu skippade jag det och for till tuuri.
åt hamburgare och franskisar innan vi började leta oss igenom den stora butiken.
andra gången jag är dit, haha.
hittade ett par leggings på rea, ett par byxor, halsduk, CSI första säsongen och choklad.
pappa och mamma hittade också några småsaker.

på vägen hem for vi via seinäjoki och provinssi.
hälften av alla där var redan så fulla att de knappt kunde stå. sååå roligt.
nämen kul att se var stället är då alla bara pratar om det.
då vi kom hem hade jag huvuvärk och kollade på CSI! BÄST!

idag lördag har jag  vari till gymmet på spining och till butiken med pappa och mamma.
nu har vi ganska just ätit och jag har fixat lösnaglar! längesen! men sååå snyggt :)
nu skall jag fortsätta se på CSI, hehe.

och ikväll skall vi fira linda och att hon slipper in på krogen.
hoppas på en bra kväll. har ju en ny outfit till ikväll. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0