dööööd

idag är jag bara sååå död.
blev en bra kväll igår.
bra sällskap och roligt var det.
firade linda på amarillo. efter det blev det ollis och fone.
haha, jag drack min första tequila shot, aldrig mer. dessutom var det en stor en!
man märker ju inte att den far i huvvet..
först efter att man varit smart och druckit 2 lonkeron pådet, haha.
dansade så svetten rann och ja det var roligt.
men jag hatar fone stämpeln.
jag har den överallt! och igår hade jag blå färg i pannan på krogen, snyggt! haha!

idag skall jag bara slappa och se på CSI.
skall kanske fara efter en pizza för alla i familjen är borta.
får se. då måste jag cykla och det ser ut som att det börjar regna snart.
nåjaa.

lite bilder:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0