blodprov

mamma fick damp på mitt hostande så nu har jag vari på blodprov.
det är det värsta jag veeet!
hatar nålar! men då kunde jag nog pierca mig, hahahah!
förra året i maj hade jag samma problem, hostade tills jag spydde.
men de var värre då, kunde inte sova alls på natten
så jag sov i en stol i vardagsrummet, haha.
då fick jag antibiotika och det gick över. (har ätit antibiotika 2ggr i hela mitt liv).
inatt vaknade jag av att jag hostade och sen låg jag och hostade
i en halvtimme, så myyysigt. noooot.
har ont i halsen, magen, och tänderna? dessutom har jag huvuvärk då jag bara hostar hela tiden.
nu har jag träningsförbud en tid, jävla skit!
jag som sett framemot sommarlovet då jag är i vasa och kan gå på gym hela veckan. not! helvete.

igår var jag till stan med anna. var roligt att träffa henne.
inte sen december hade jag träffat henne, hehe.
var på kaffe och bara tållade runt på stan.
sen då jag kom hem gjorde jag inget typ. såg på aladdin, haha. bra film.

i helgen bär det av till jeppis, frivilligt! inte illa. ;)
skall på popkalaset med ett gäng.
kommer inte rymmas i min lägenhet och det kommer vara vaaarmt.
men iaf.

nu sku jag måsta fara och köpa en present till mamma.
hon fyller på lördag, och jag på fredag. haha.

2 bilder från igår:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0