ajj min hals!

tror att min hals håller på och gå sönder.
kan knappt svälja, så ont tar det.
skippade gymmet igår pga. min hals, men idag skall linda med.
eller jag skall på boduattack och hon på spinning..
får se hur det går med min hals...

vaknade av att jag fick mess från kappahl.
kom igen! vila ju sova jag, men inte kunde jag somna om..
nu får jag tråka mig vid datorn.
idag vill jag till stan. får se.

tänk att det har gått 1 år sen jag blev student.
och tänkt vad mycket som har hänt på ett år!
jag har redan gått ut ettan på universitet! gaaah!
tiden går så fort.
jag känner mig så nöjd med allt just nu.
nu är mitt liv någålunda bra, hoppas att inget förstör det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0