varmt

alla dagar då jag har jobbat har det varit vaaaarmt.
har brännt armarna och näsan. som vanligt.
jobbigt att vara ute på dagisgården då det är så varmt.

igår var jag till stranden med nina och i förrgår med miriam.
skööönt. igår simmade jag faktiskt. uppfriskande.

tror jag har överansträngt mitt ben eller nåt.
har sååå ont i en muskel så jag har skippat gymmet 2 dar i rad.
buhuuuu! känns att man inte har rört på sig..
och på jobbet tycker jag att jag bara äter, haha.

imorgon är det jag som skall ha sista turen, skall låsa alla dörrar osv.
hoppas jag får allt låst.

pauski vill ha mig ut imorgon men vet inte om jag kommer orka.
får se. var ute förra helgen med henne, najs kväll. höhö.

iaf, slutar jobba på böle daghem 29.7, och får sen jobba 2 första veckorna i augusti på solrosen!
jeejee! bättre betalt än dethär, som är från kommunen.. jobba jobbaaa!

hoppas på bra väder till helgen så jag kan fara till stranden.


några bilder från förra helgen:


pauski fixa räksmörgås åt alla!








träffa ela och hennes kompisar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0