sista dagen + jeppisdagarna

imorgon är det sista dagen på dagiset.
buhuuu!! men jag borde ju ha jobb på ett annat dagis också nu sen..
en månad har gått snabbt. snart börjar skolan, vilket betyder flytta till jeppis, not fun.
men iaf är det skönt att ha ledigt på fredagen, en längre helg kan nog behövas.

i helgen for jag iväg till jeppis, skulle dit och festa och kolla till lägenheten.
allt var ok, sedan drog jag ut med camilla, miriam och terese.
det var najs! massa folk, och jag hade roligt.
kom hem efter 4, samma sak på lördagen.
det var faktiskt ganska skönt att vara ensam hela lördagen.
var ju så trött efter jobbveckan och allt så jag sov en lååång dagssömn.

gymmet har jag damppat på för tillfället,
alla bra dragare är på semester.
men jag far då jag känner för det.

nu skall jag sova, jobb imorgon 7.15-14.55!



vid netti.
jag, camilla, miriam och nån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0