jobbaaa

har nu börjat jobba.
sista dagen imorgon, har då varit 3 dagar denna vecka.
började på osndagen vilket jag tyckte var kostigt.
men barnen är gulliga och snälla så inget att klaga på.

ha varit trött då jag kommit hem efter att plötsligt
stiga upp halv 8 på morgonen och jobba i 8 timmar.
från att inte ha gjort någonting under hela juni.
skulle dock ha jobbat hellre i juni men nu är det såhär.

gymmet har jag hunnit med också.
men imorgon blir det att skippa det om jag inte vill fara på spinning 6.45.
nej tack..

nu skall jag krypa ner i sängen och sova.
har uppsvälld mage, vet inte av vad eller varför.
har fösökt och fundera på det hela kvällen men inte kommit på vad det skulle kunna vara.
wierd.

gonatt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0