eclipse

glömde säga att jag var på bio i torsdags!
med paulina och daniela. :) det blev twilight.
for med för att jag sett de andra två, måste ju se den sista dåå.
innan filmen blev det subway.

filmen var helt okej, bästa av alla 3.
bästa var ju dock jacob, namii. ;)




efter bion for vi till malley's på en cider.
efter det hem, jobbet nästa dag kallade.

igår var jag då med sarah.
for till henne och sedan for vi ut.
träffade på jonny, tomppi, nina, jocke, jonna och niklas.
var med dem och sedan hem och sova.
skönt då det var så varmt där ute. :)

blev nog stranden igå iaf.
pappa kom med mig, hehe.
nämen skönt att simma!
men vattnet var så varmt så det hjälpte inte så mycket. ;)

idag skall jag inte göra så mycket,
gymmet på kvällen iaf.
vill till citymarket och köpa säsong 3 av csi, får se n.
idag är det btw skit väder.

några bilder från igår:










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0