damp

nu har jag damp.
det enda jag jör e sover.
vakna 10 idag, åså föståss somna ja nu på eftermiddan o sov i 45 minuter,
vilket betyder att ja int kommer att va nå trött ikväll.
håller på o blir galen av hur trött jag e hela tiden..

ska snart far ti gymme. sku ha fari me linda på zumba idag,
men ja har så mykiskolarbeten så ja måsta skippa de.
men vi tar de på lördag iställe. :)
o på söndag far jag tibaks ti jeppis!
orkar int o ja vill int. vet int ens när ja nästa gång kommer hem.
najjs. så på fredag planera jag att jag sku far ut, men ja vet int me vem.
kan ju int far på lördag då man ska kör bil på söndag..
nåjaa, måst böri ha färdit dide arbetena o packa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0