ny halsduk



fick typ världens härligaste halsduk av moster i julklapp.
jag började använda den direkt.
jag diggar den då man bara snurrar den två varv runt halsen.
har en vit, en svart och nu också en grå. najs. :D

gick på stan med sarah idag.
fyndade jeans för 10€ på vero moda. ovanligt då det gäller mig.
sen hittade jag också en t-paita, kofta till mamma, en långärmad till mig och en likadan klänning som jag redan har fast röd. den var ju -50% och jag ville ju ha båda sist så nu slog jag till, hehe.
blir kanske en sväng med mamma till stan på onsdagen.

for till gymmet idag på bodyattack,
men jag förstår inte varför mina vader är så sjuka.
har inte tränat så mycket nu på sista tiden och ändå känns det som att de exploderar vilken minut som helst.
snart kapar jag bort mina ben om det skall vara såhär.

skall fortsätta kvällen med att kolla på C.S.I säsong 5.
imorgon kommer jag inte att ha någon bil, pappa skall ha den till jobbet, så får se vad man hittar på då..

godnatt. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0