JULLOV!

nu har jag officiellt jullov!
oj vad skööönt!
hade tent idag, fattade noll.
for sedan till moster i kokkola och fixade färdigt sexologi.
imorgon har jag bara skrivhandledning och sedan hem!
nu får jag gå på gym i en månda, jeejee. :D

på tal om gymmet,
de ringde till mig igår och bara hej det är från lady line,
du var hit och tränade på lördagen.
jaaa. du har vunnit lördagens lucka i kalendern som vi har.
jag har inte deltagit i något.
joo, alla som kommer och tränar under dagen deltar automatiskt i utlottningen.
jee jee, jag vann. :D en liten ljusgrej. it made my day
när jag hade ett jobbit musikarbete att göra.
sen på kvällen blev det bodyattack!
fyy faaan vilken feelis! bode jenni och aino. det kallar jag feelis. :D

nu för att jag är så happy tänker jag spela en feelislåt.
från förra bodycombat programmet.
oj oj vad det var bra!
enjoy!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0