hemma!

sov hos moster inatt då.
sov otroligt nog heeela natten utan att vakna.
ett under. sen fick jag en hund i sängen resten av tiden som jag sov, hehe.
roope e sööt. :)

for till skolan på skrivhandledning,
och sen hem! såå skönt att få vara hemma i typ 4 veckor. :D
blev bodyattack idag också, najs. riktig feeelis var det.
nu har jag alltså söndag, måndag och onsdag tränat bodyattack,
vilket motsvarar typ 30km länk. huhhu, poäng till mej. :D
nu har jag iallafall en jäklig träningsvärk.
imorgon step och body om benen tillåter.

skall med mamma till stan imorgon och köpa julklappar.
får se om man hittar något..
svårt att veta ad man skall köpa till folk. :|

pratade just 46 minuter med paulina i telefon. :D hahah.
mycket att prata om. ;)

nej, nu skall jag se på maria wern och sedan sova. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0