helg

sprang ju på stan med mamma på torsdagen.
i sex timmar. jag dööör. dessutom hade jag klackaskor,
så gissa om jag hade ont i mina fötter då vi kom hem.
men jag trotsade mina sjuka fötter och for till gymmet..

på fredagen blev det gym, men sträckte typ tre muskler så skippade gymmet på lördag..
iaf, for till linda på fredagen. skrattade från kl. 16-23 typ.
haha. spelade sanning och konsekvens, den elaka versionen, på två.
lyckat, hehe. sen kollade vi på en massa klipp på youtube och skrattade ihjäl oss.
sen kom vi på att vi skulle massera varandras fötter och händer, sagt och gjort. aj vad det tog sjukt.
senare mot kvällen kom ida-maria och kiffa till linda.
spelade pelet igen. nu var det mycket roligare.
for också sedan på natten och mötte upp madde som kom hem från åland.
lite franskisar hann vi också äta.
kom hem halv 4 och var döda.

lördag började jag med huvudvärk.
for hem från linda där en 1-tiden.
så skönt att inte göra nånting.
mot kvällen for jag bort, och kollade på eat pray love.
hmm, mysko film, iaf den nyaste med julia roberts. den var 2 timmar och 20 minuter.
så ville pauski att jag skulle komma till gringo en sväng så lite före halv 12 var jag där.
fula kläder, skitigt hår och typ inge smink, kul att vara på krog då.
nåja, jag överlevde ju.
oij vad jag skrattade, hahah tomas! kul kväll iaf. :)


dagens planer: gymmet och bodyattack!
och nu: crminal minds säsong 3! :D



måsta ju testa kameran på telefon.




köpte en ny klänning för 2 helger sedan.
i like it. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0