haha


varför skall han förstöra denna låt?
kan ju inte höra på den för då börjar jag tänka på denna pojke. :D

tenten i fredags gick bra.
eller inte matten.. men det får jag ta sen.
gjorde ingenting på fredag, ganska så skönt.
på lördag gymmet, skolarbeten, se på criminal minds
och sedan for jag till sarah och bara pratade och kollade sex and the city filmen från tv.
sedan for jag hem och sova.
skönt att inte vara ute faktiskt.

har just kommit hem från gymmet.
skall nu fortsätta med skolarbeten. uff.
en skoldag kvar så är det JULLOV!! :D

Kommentarer
Postat av: Edvinemmy

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,

2011-08-30 @ 14:27:33
URL: http://edvinemmy.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0