fryser

usch vad jag fryser.
var till gymmet och sedan efter det började jag frysa som bara vad.
sitter med mamma och ser på disney fim,
meet the Robinsons, tror jag den heter.
en sorlig film men väldigt bra. :D

kom hem på torsdagen och for med pappa och mamma till gigantti.
fick telefonen som jag behövde.
kommer ta ett tag innan jag lär mig med den.

igår, fredag, var jag till gymmet och sedan gjorde jag inte nånting alls.
satt hemma och kollade mysteriet från greveholm på youtube.
hittade alla avsnitt, jee jee. :D

sedan ringde paulina och ville till gringo,
for med men var inte länge.
en ganska skön fredag.

nu skall jag se färdigt filmen och sedan fortsätta med mysteriet på greveholm.
borde göra skoluppgifter men jag orkar inteeee.

puss hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0