en helt slut ida

igår då jag kommit från gymmet där en 8 tiden på kvällen,
fick jag mess av paulina att hon sku fara till ollis.
det var ju ollistisdag.. så jag bara nog kan jag vel komma med, men jag är inte länge och jag dricker inte.
kom till ollis kanske en halv 10 och for sedan till gringo.
fick sällskap av jaho, dennis, leo och danne.
helt najs där, men sen dampade vi och for tillbaka till ollis.

oj jävlar vad mycket folk det var! och vi hade bara varit borta en timme.
ludde joinade sedan senare på kvällen.
skulle som sagt inte dricka men kom på att cidrarna var 2.50€ st. så jag måste ju köpa en.
sen köpte dennis en P2 till mig och sen ännu en cider.
nå, inte gör det nånting, jag var ju inte full. :D
förde folk till orrnäs innan vi for hem, väldigt trångt med 4 pers i pauskis bubbla.
abc innan jag kom hem och åt en panini.
och nä, jag skulle ju inte vara länge..
jag kom hem halv 6. herregud. på en tisdag.
hahah! fy farao vad jag är trött idag.. inget gym kan jag säga, orkar verkligen inte.
en rolig kväll tycker jag iallafall att det var. :)

nu är det bara att ladda batterierna för nyåret. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0