dagen efter

firade som sagt julen i kokkola vid moster.
det var helt skönt.
åt god mat, såg på tv och var till gravgården och en massa gravar.
hade inga fötter kvar då jag sedan satt mig i bilen -25 var det. brr.

fick många fina julklappar.
hade önskat mig en ipod men fick en mp3 som ser exakt ut som en ipod.
mycket enklare att förstå sig på också.
mumin bestick, nattlinnen, yllesockor och en halsduk var något av det jag fick.
och en jättefin lilla-my tavla, hehe. :D

kom hem på lördagen, fixade mig, förfestade för mig själv och sen kom linda efter mig
och madde och elle var med.
jag vet, halv 9 betalade vi in oss vid ollis för att inte behöva köa.
kl. 9 var kön till hörnet så där hade vi tur.
en massa folk men ingen man kännde.
fick ju tillochmed köa till gringo. wtf? mycket folk där,
och där hade jag nästan roligare än på ollis.
jag menar, nog är det roligare där man känner folk. :D
roligast var det på ollis när man dansade.
jag och linda fick damp efter 1 och for och åt franskisar och sedan till lindas.
länge sen jag kom hem sådär tidigt! men skönt var det.

vaknade 11 idag och åt morgonmål.
jag mådde inte ens dåligt eller hade huvudvärk! score. :D
men det brukar jag inte ha eller göra heller..
sen kollade vi på Beethoven 5. gullig. :D
nu är jag hemma och skall bara se på csi resten av dagen.
jag tänker inte göra nånting förutom äta mera julmat.
snart spricker man ju av all kålrotslåda och skinka som man tryckt i sig, hehe.

imorgon blir det gymmet och då skall det minsann tränas!



en bild från igår innan jag for ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0