bra dag

vet inte när jag sist skulle ha haft en så bra kväll som igår.
börjad med att jag for till läkaren.
efter det somnade jag fast jag bara skulle blunda, hehe.
yrade med mamma i butiken, jobbigt att handla denna tid på året.
kom hem och paulina kom till mig.
for och delade ut hennes julklappar till en massa folk.

först till jaho en stund.
sedan till tb och träffa maria.
efter det till abc och träffa ludde och leo, skojj. :D
toby och jp nästa.
var där hela kvällen, hade sååå kul. :D
kom hem kanske en halv 11 och for och sova.

schemat idag är att städa rummet. yäk.
efter det med brorsan till stan.
sedan gymmet och efter det paketera in julklappar.
får hoppas att bilen startar, det är 22-, hehe.

nu städning..



Partyy! På lördag. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0