23.12

imorgon är det julafton.
ingen julfeelis har jag iår.
vet inte varför. skall iallafall till moster och fira julen.
far efter kl 12 imorgon, efter att mamma har slutat jobbet.
och jag är frestad att fara till sports club på christmas spinn-bodypump..

idag gjorde jag inte så mycket.
mamma bakade moccarutor och bulla.
sedan for jag till linda med hennes julklapp.
hade planerat att jag skulle fara till gymmet på step och body..
kommer dit säger att jag skall på timmen.
tänker konstigt, inte så mycket folk här inte.. klockan var då 18.
går till omklädningsrummet och flickan från receptionen kommer in.
just det jo, vi stänger kl.19 så timmen blir inte av.
jag visste att det var nånting, men hade glömt att kolla på nätet.
hon sade att jag nog kunde fara på spinning som just börjat men jag bara nee, nog kan jag vara i salen.
sagt och gjort, första gången i salen under de 2 år jag gått på gym.
alltså vad tråkigt! sprang på springbandet, gjorde lite på maskinerna,
sprang igen och maskinerna och sedan for jag hem.

har just kollat färdigt säsong 3 av criminal minds. 
borde kolla säsong 1 ännu, har inte bara hittat den..
skall nu snart fara och sova.
borde ännu paketera in julklappar åt brorsan.
har också varit i bastun ikväll, skööönt.



ge mej! klart snyggast i criminal minds, derek morgan. :D (shemar moore)

Kommentarer
Postat av: Sarah

hahaha näää hans riktiga namn, vilket skämt ;D

2010-12-27 @ 13:33:45
URL: http://tejjp.blogspot.com
Postat av: iida

hahahaha. :D nu föst håxa ja. :D

2010-12-28 @ 11:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0