länge sen

det är ganska länge sedan jag skrev nåt sist.
vad har hänt?
jo, det var konstens natt förra torsdagen.
det var najs. for med nilla och sen joinade emmo och sarah oss.
var på stan 8 timmar den dagen, och vi gick hela tiden..
ajj mina fötter kan jag säga!
men det var en kul kväll, jobbet dagen efter var inte så kul..
men det var lungt, jag var nykter. :)

iaf. då jag och nilla skulle hem och vi satt oss i bilen undrade nilla vad der var som fanns på vindrutan till min bil.
jag trodde det var spyir, det såg ut så.
men nej.. det var en halv pizza! fy fan va arg ja blev. att man inte ens kan slänga i roskis..
men sedan började vi skratta.. och skrattade hela vägen hem. :D

morbror var hos oss i helgen.
var sååå trött förra helgen att jag gärna skulle ha sovit bort dagarna.
men på lördagen då jag nästan just var påväg och sova skickade maria och frågade om jag skulle ut.
nee, det hade jag nog inte planerat.. for ut med maria och elinor. :D
hahhaah. först till amarillo och lyssna på fredrik furu och sedan ollis.
vi skulle inte vara länge men jag kom hem kvart över 4.. men jag hade roligt,
och jag har aldrig haft så roligt i en taxi som på vägen hem, hahahah. :D

på söndagen var det tänkt att jag skulle till gymmet, eftersom sist jag var var på onsdagen.
men jag var så trött och sen ringde sarah och frågade om jag ville komma och simma så okej.
avslutade med en subway, namiiii.

på tisdagen hade vi fest för ela som skall studera på åland.
först kräftskiva vid jaho och sedan ollis.
kanske inte så jätte bra kväll och jag är knäpp. gaaaahhhh!!!....

nu har jag slutat jobba och hoppas på att få ha sommarlov nu tills skolan börjar.
igår var jag och mamma och köpte en ny säng till jeppis,
och på kvällen gjorde jag ingenting.
ville till gymmet men fick inte fara för jag hade varit till frissan och permanentat håret,
och det får inte bli vått på ett dygn. fan. jag svettas så håret alltid är genomvått.
jag hade fått så långt hår men nu är det lika kort som för ett år sen typ.
fan.

idag skall jag träffa anna och sen på kvällen gymmet! längtar.
imorgon jeppis en sväng och juthbacka!!



konstens natt.


konstens natt.


konstens natt.


i taxin påväg hem på lördagen, hahaha! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0