juthbacka

på fredagen for jag först till gymmet en 11 tiden på body.
efter det gick jag och mamma på stan, skulle visa några skor som jag hade hittat..
bestämde mig dock för att inte ta nåt av de jag sett på..
ville ha conversen, men jag hittade ett par andra converse, låga!
svarta, läder, kanske dom kommer att hålla nånting nudå. ;)

sen på kvällen for pappa, mamma och jag iväg till kokkola.
plockade upp morbror och for till juthbacka.
kom dit ganska sent, så det bev mörkt ganska fort.
men jag köpte iaf en blomgrej till lägenheten.
morbor hittade en massa porslin, en hel servis av mattalrikar och sånt.
bestämde oss för att vi skulle fara på lördagen också.
så vi for sit på lördag också.
då hittade jag en massa glas. happpiiiii.
efter det for vi till lägenheten och fixade.
nu får jag in en säng! wohooo! :D

for till kokkola sen och sov där och kom hem på söndg.
då for jag till sarah och så hade vi kräftskiva!
najs. :D gott!! skrattade så mycket att jag fick ont i magmusklerna!

idag har ag inte gjort nånting.
sett på paradise hotel hela dagen, hahhahhahah.
sen gymmet så jag nästan dog! eller svimmade nästan iaf..
nu skall jag äta smörgås och se på PH igen, hahaha!

hörs!



bodyattack in my heart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0