feelis

ååh vilken bra feelis det var på gymmet idag!
var på bodyattack, länge sen känns det som.
tog i för fullt=ont i benen!
invigde min nya fina ljusblåa nike topp.
sååå snygg! första gången på länge som jag kände mig snygg på gymmet,
eftersom jag annars alltid har svarta kläder på gymmet..
men idag!
kanske inte så bra timme, en flicka hoppade snett så vristen for.
ajj! hoppas att det inte var nåt farligt!

kan förresten säga att jag var ute på vift på lördagen.
blev ollis med sarah och jonny.
jag gav upp vid 2 tiden, sääkert 40 grader där,
och jag smarthuvve hade jeans och skjorta! daaamp.

på söndagen for jag och pappa och föra mamma till kokkola.
hon kommer hem på fredag, tror jag.
känns som att ja int ha sitt henne nå myki under sommaren..

idag började jag iaf jobba på solrosen.
av en kostig anledning kändes det som om dagen gick snabbare där än i böle. märkligt.
skönt var det iaf att det bara var 9 barn och inte mellan 18-24..

nu skall jag krypa ner med en bok.
camilla läckberg-fyrvaktaren skall det bli, deckare in my heart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0