det närmar sig

på söndag far jag tilbaka till jeppis och skolan..
jag har såååå ingen lust! damp.
men kanske det blir bra iaf.. vem vet..

på tisdagen for jag till ollis med pauski, jaho, dennis, ludde och leo.
skulle inte alls ut medrett men skit samma. :D
kvällen var intressant och jag kom hem kvart före 4.. döööd.
mådde skit som bara vad då jag vaknade på morgonen sen och jag skulle till frissan och färga håret. najs.
sen for illamåendet över och jag for till gymmet.
nu änns det som att mina vader på båda benen håller på att explodera.
får se om jag far till gymmet idag eller inte..



enda bilden jag tog på hela kvällen, haha.



färgade ju håret.
innan jag färgade..


och efter. stor skillnad.
och här är det permanentat men det kanske inte syns.

imorgon sticker jag förresten till sarahs villa! sköne. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0