det bästa jag nånsin har gjort..

.. det är att ha skaffat gymkort!
har gått på gym (lady line) nu i 1,5 år och jag mår så bra av att få fara dit.
min konidition har blivit sååå mycket bättre,
om man jämför med då jag gick i högstadiet osv.
kan ju säga att det beror på att jag går 6ggr/vecka och bara på de tuffaste timmarna,
tex. spinning, body pump, bodyattack, body, step och body.
plus att man kan ta spinning och body pump eller spinning vatsa-selkä ihop
så att det blir 75 minuter träning, det är skööönt!

att träna är roligt om det finns bra musik och
om det finns bra dragare på timmarna på gymmet.
om det är en som inte har nån energi alls och dålig musik kan man lika bra gå därifrån.
att ha bra musik är ett måste! man får så mycket mer energi av det!

okej, det är dyrt att gå på gym, men det är åtminstone roligare än att
bara vara ute och springa!

idag var det sista gången ja var till gymmet innan skolan börjar.
vet inte när jag nästa gång kan fara. buhuuu!!
ångest! vill att skolan skall vara i vasa och inte i piss jeppis!

jag hoppas att vi har lite ledigt så man kan fara till gymmet!

nu skall jag snart klä på mig och packa det sista så far jag till sarahs villa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0