jag har tråkigt!

fyy vilken tråkig dag.
först skola, had en timme o sen gitarr.
kom hem kvart före 2.
vi har så onödiga dagar! imårån får jag iaf fara hemhem o ja bara väntar!
men ja hinner inte ti gymme för ja ska hem me jannica o robin ska komma efter oss.
he e no lite skit. jag vill ha min egen bil nuuu. :(

har ia int jort nå idag. sov en stund o sen läst ja på litt.sem.
sååååå tråkigt. vet int alls va ja ha läst. gaaah.
ha int heller hitta på nå att diskutera om, najs.
vilken lyxmat ja åt idag, makaroner o tonfisk, haha!

funderar om ja ska ta o spel nålite gitarr nuu. hmmm.
sku kuna va en bra idé.
så kommer he CSI idag, jee.

snart ere lördag! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0