trööött.

e hemma nu, kom hem igår.
va så trött då jag körd att jag höll på o köra av vägen.
då jag sen kom hem for jag o sova en stund. efter de ti gymme.
idag har jag så jääävla ont i mina ben så de e int sant.
va på body pump så då kanske man fattar..
andreas kom ti mej sen på kvällen o vi gjord int nåå.
idag vakna ja tidit, int kan man sova om man ha lärt sej att stig opp halv 8.
väckt andreas o åt mårånmål. sen for ja ti gymme igen.
sveeettt, najjs. men rolit va de, så nu har man dubbelt så ont i sina ben!

for me pappa o andreas o så på en print ti gigantti.
maskinen kosta 69€. sen ska man ha usb sladd som då kosta 15€.
o två färgpatroner som va då ty 25€ o 30€ va blir he ti kost då?
jåå, typ 140€!! nej nej. fan va di lurar folke!
så vi for ti citymarket, 50€ för maskinen o allt o sen sladden 5€, haha 55€ kosta he då typ.
lite skillnad om man tänker på att affärerna e typ vägg i vägg!

nu funderar jag om jag skall fara ti andreas eller int. hnmmmm.


tycker om denhe bilden. (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0