buhuu, imårån tibaka ti jeppis.

har vari hemma nu sen onsdag.
kom hem på onsdag, men då var de bara att fixa sej o sen ti stan.
gulissitz va de vell. for dit me jannica iaf.
sitzen va vel kanske int så bra, ganska slöö va den.
men sen då di öppna fontana, vi va där alltså men sen bev de ju krog efter 10,
så då va de najjs! kanske ja drack för myki, men vadå..
de va sitz o ja had kul o de va 2€:os kväll, heheheh.
kom hem en 1 o somna mesamma.
nästa dag sku ja ju då va dukti o lag en massa skolarbeten. hmmm hmm..
gick int så bra, ja jord int nåå!
sen på kvällen for ja på total explosion o sen kom andreas ti meej. :)
fredag va ja trött, men ändå for ja på spinning ti halv 8!
gaaah! efter de me mamma ti yrkes då mamma sku ha linda ti färga håre.
kul ti si linda! sen hem åså somna ja ju, koooonstit.
försöka lag skoarbeten men he jick ju int så bra.
sen på kvällen va ja me andreas o mange. sov vi andreas o.
lördag trött igen! va me mange igen.
gymme på mårån o, body pump.
had så dfdjfj ont i mina ben på söndag!
men ja for ändå ti gymme på spinning o sen o träffa sarah.
nu e jag då hemma. ha faktiskt fixa nålite på så skolgrejjs. :) najjs.
har vari på stan me mamma idag, men de fanns int nåå!
mamma köpt iaf en tröja ti mej, o he va he enda som fanns typ.
gymme bev de sen. o ikväl ska jag i bastu o sen ska jag o mamma si
"män som hatar kvinnor", för hon ha int sitt den. o snart kommer top mode, jipppiiiii!!

nee, om ja sku fortsätt me skolan, orkaaa..
o imårån far ja tibaka ti jeppis!!! damp för fem!!



slänger opp lite bilder från sitzen.
jag o emma.


jannica o emma.


jannica, paulina o miriam.


åså jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0