-

har int skrivi på länge.
har int haft tid. skolan tar myki tid.
vad har hänt då?
joo, vi har från skolan haft lära känna varann da på en lägergård,
o de va najs! nu kanske man vet då o vem som går i ens klass, haha..
ha på samma gång fått nya kompisar, wihuu!
nu på onsadg e de gulisakademin i vasa så då på samma gång
så har vi ledit torsda-tisda. ja får va hem läng!

nu i hejlen va andreas vi mej. vi hyrd film o åt mat från korv görans, namii.
men jag hatar min spis! 25 minuter tar de typ att koka vatten?
o ugnen stinker skit o e allmänt dåli.
men tur va så fick ja en vattenkokare av moster som kom på besök igår.
o min cykel kan ja cykla på nu! har int haft nån pump,
men nu har ja.

imårån böri vi halv 11, så ja får sov lite längre.
men ja vaknar ändå kl. 7 då byggubbarna kommer då..
japp, imårån blir de gymme i jeppis me jannica o emma o sen läsa nånting
ti ett litteraturseminarium, o man ska bli godkännd jee.
sen ska ja försöka fixa ett arbete som ska in vecka 42..
nåjaa, ja har ju tid sen då jag e ledi. :)

nu ska ja si på film o sånt. :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0