ledig!

idag har vi ledigt. eller inte, vi har må bra dag, men jag o emma ska o bowla
o de e först kl. 14 så ja har myki tid.
vad har hänt på siståne då?
förra veckan had vi orienterande praktik, var på mitt gamla dagis där ja själv gått.
veckan var alldes för kort! men ja fick iaf vara hemma 12 dagar!
fick träna hela veckan, vilket va skönt då ja int rör på mej på 3,5 vecka.
på lördagen va jag o andreas me linda. vet int när ja sist sku ha träffa henne?
va ut o körd o sånt o sen hem o soova.
sku far tibaks ti jeppis på söndag.
mamma hjälpt mej o packa, för ja had så myki saker me..
så sku ja lyfta opp dataväskan från golve, o då skärd de till i ryggen.
tror att ja har träna på fel sätt eller sen för myki..
fan va ont he to! kom iväg myki senare än va ja had planera.
o pappa sku ha vila för mej ti jeppis för he to no ont då ja sku köra..
men ja kom ju fram så he va ju bra. moster kom o hjälpt mej att bära upp mina saker då ja int kuna lyfta nåå..
har no ännu ont i ryggen, myysit!

igår fick ja färdit ett skolarbete av 4. najjs.
ska läsa igenom det nu o sen börja me nästa.
andreas kommer hit på fredag så  ja kommer int att va ensam. :)

nee, nu ska ja börja me arbetet!

btw, JA BLEV GODKÄNND I TENTEN!!! :DDD



vi skratta konstant i säkert 2 timmar.
sen had ja så jävla ont i halsen att ja nästan int kuna prat. ;)




grannens kisse e söötis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0