imårån hem!

sitter nnu o sir på the hills från mtv.
bra att de kommer nå från tv för annars sku de va skit tråkit ikväll.
har städa o packa idag. far hem imårån!
slutar 12 så direkt efter he. :D
då bli de bara att vila då man kommer hem o sen gymme!
som ja ha längta. 3,5 vecka utan att jör nå så e ju dööden!
känner bara hur jag ha öka i vikt o bredd på alla ställen.
eller så e de jag som bara tror såå..

iaf, i skolan e de riktit bra bara.
har haft tent förra fredan, o de gick inge bra!
vill vet hur de gick iaf.. sen lämna ja in grupprocesser igår, så sköön.
idag va de redovisning i biologisk psykologi me jannica o emma.
sen har de no vari en massa inlämningsuppgifter,
o mer ska de va. nästa vecka e de praktik så efter de e de mer uppgifter.
blir no bara att va på praktik, göra skolgrejs o trääna.

i heljen var jag ti moster i kokkola.
for på fredan o kom hem på söndag.
på lördag va vi ti stan, men ja hitta ingenting.
sku behöva nya skor, men på torsdag far jag me mamma ti stan i vasa iaf.
morbror min va o vi moster över heljen, men han bor ju o i kokkola så däför.

nåjaa, nu ska ja si på the hills o sen kommer NCIS! :D



linda kommer me ti gymme imårån!
äntligen får man träff sina kompisar. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0