höm höm

mitt humör e int på topp just nu.
säger int vaför, men iaf..
ska o soova nu, håller på o somnar.

iaf, va ha hänt på senaste tiden?
va ti moster i tisdas,
de e myki i skolan. arbeten ska göras,
böcker ska läsas, o nästa fredag e de tent, pedagogisk psykologi.
hömm, ja förstår int? nämen no går de säkert bra. *host host*

värme har jag i lägenheten o, hallelujah!
o imårån böri vi halv 11, åså samma sak som förra fredan, 3 timmars lång föreläsning.
men ja tror no att vi får sluta tidigare.
jaa, mamma kommer hit imårån! ska va här ti sönda.
får si va vi hittar på.

o igår va de gulis! jag, jannica o emma ägd ju hela skiten, hahah!
tema: barnkalas! fatta om int folke stirra då vi gick ti skolan?
börja hemma vi mej, sen via korv görans åså ti skolan.
här e några bilder.



miriam o emma. vi sjöng singstar o, haha!


sööt jannica


påvääääg!


trillingarna, hehe.


thelma bebis o cecilia 2 år.


iida o jannica.

kvällen sluta tidit för oss, lite före 11 kom ja hem.
najjs. ja va så jääävla trött!
o sen vakna ja mitt på natten i krapula o fyyyy faaaan va ja mådd skit!
men sen då ja vakna på mårån va allt bra, haha!

btw, ja vill hem o ti gymme, buhuuu! :((((
ha säkert gått opp 5kg här, hahaha!

nejj nu ska ja sooova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0