galen

håller på att bli smått galen jag nu.
du kan varken prata med mej, svara i telefonen eller svara på mina mess.
varför inte de? jag har inte hjort nånting fel.
vi vet båda att dethär e bäst, o du måst inse de!

nåjaa, ikväll ska jag iaf ut me nilla o emmo, o jag ska ha ROLIGT!!
men ja vet int ännu va jag ska sätta på mej.
klänningen med bälte som jag får skavsår av eller inviga en ny? hmmm.
måst pröva sen o see..

igår var jag ti pauski. de va rolit! jag satt o skratta som en galning!
vi åt chips o baka muffins, åså spådd hon mej i handen!
o int ens då kuna ja slut skratt, haha. :D
men rolit va de iaf. :)

nu ska jag laga skolarbeten, på en lördag!
men de måst ju göras de o nångång..

just de, ja permanenta om håre igår, så nu sir ja ut som ett troll. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0