vart tog solen vägen?

nu regnar det. jääätte roligt. kul om de regnar imorgon också,
då man skall va ute me barnen på jobbe.
blir nog att söka fram regnkläderna nu ikväll!

skall snart far o sova. känner att mitt huvve håller på att explodera av trötthet.
en massa sömnrester från helgen o sen efter alla skrikande barn på jobbet.
o plus då att jag var på spinning+vatsa-selkä idag på gymmet.
flunssan håller också på att komma till mej, klart de, ha int vari fökyld en enda dag i vinter
men nu till våren då kommer den! morr.
ont i mina axlar har jag också, så får hoppas att jag inte får huvuvdvärk av det då.

igår for jag i solariet, o jag höll på att dö (klaustrofobi),
men de jick bättre än första gången.
fick ju tillåme lite färg! häppiii.
skall gå några gånger till innan studenten.

nej, nu e jag för trött för att sitta här.
nu blir de sängen o en bra bok så sover jag nog bra inatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0