vappen

nu e vappen då över. på torsdagen jobbade jag till 10 över 3,
o sen for jag o städa till pappas jobb, så jag skulle få pengar.
men de hade jag ren fått från dagiset, fick lön!
nåjaa, sen på kvällen kom andreas till mej,
o jag valde kläder åt mej o sen en 9-tiden for vi iväg till abc.
sedan till stan, där vi for till sarah, o sen kom ninna också.
satt vi sarah en stund o jag började dricka av det som jag blandat.
skulle blanda lite, haha 1.5 liters flaska blev de. ;D
nåjaa, efter en stund sen kom ninnas pojkvän också dit
o sen en halv 11 börja vi gå mot hoviska.
va mycket folk där, men träffa faktiskt inte så myki bekanta.
träffa iaf jennie som int jag hade träffat sen januari!
va i hoviska då o frös i kanske 2 timmar, sen skulle de bli krogen mn kön var för lång så vi sket i det.
blev att fara till sarah o sitta där o dricka en stund, o sen en 1 tiden skulle jag o andreas fara hem.
men iställe för det for vi efter mange o sen till abc o snurra på ganska läng överallt.
kom hem sen halv 4. snark.

fredag blev det torget. de va fint väder iaf! men jag va trött o hade huvudvärk
o kallt. mange o hans gäng kom dit me oss.
va inte så länge på torget, men en glass o sockervadd blev iaf köpt!
sen hem till andreas, äta mat o sen sova i några timmar.
duschen efter att man vaknat o ut o köra lite.
men inte länge var trött som fan så hem o sova ganska tidigt.

idag e de lördag. sovd ganska länge idag.
steg opp o åt morgonmål o for sen ut på gården.
andreas tvätta sin bil o jag låg o sola o läste min bok.
bra som jag e lyckades jag bränna mej på höger arm! morr!
anyway, efter de for jag o andreas till mange
 o därifrån till anders som int jag hade träffat på länge!
stan snabbt, köpt 2 tröjor från gina tricot o andreas hitta en huppare från h&m.
glass belv de igen o nu e vi hemma vi andreas.
ska snart till mej men vet inte alls vad som händer idag.
men jag e trött så får se nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0