tråååååk

gud va det e tråkigt att vara hemma från jobbet.
ingenting att jöra o det kommer ingenting på tv heller.
skall inte till jobbet imorgon heller så får si om jag hinner gå sönder innan det e torsdag.

har sovit jätte dåligt inatt. direkt då jag somnade,
blev man väckt av att man började hosta tills man spydde.
håll på i säkert en halvtimme. nåjaa, sen somnade man igen o vaknade av samma sak.
jag somnade inte fören klockan var 4, o då sen vaknade man av att klockan ringde,
för jag skulle ringa till jobbet o säga att jag inte kommer.
då var klockan 7. ssomnade om sedan o sov jätte bra tills klockan var 10.
kändes skönt att man någon timme iaf fick det sovd.
dessutom hade jag stegring inatt också.

nu sitter jag o kollar på tv, o sen kommer andreas hit jätte snabbt för att säga hej.
dagen har gått jätte fort för en gångs skull, vet inte vad det kan bero på.
men iaf. har fått några hostatacker idag på dagen,
o det känns som om jag håller på att hosta opp mina lungor.
känner mej också jätte fet då jag inte har kunnat träna på en vecka.
vill vaara frisk nu så jag kan far till gymmet! gaaah.

nåjaa, nu ska jag sluta klaga. hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0