tisdag

nu e jag arg! hade så tänkt fara till gymmet efter jobbet idag,
men nu kan ja int ens andas genom näsan!
voi skit. nå man ska ju nog inte träna då man är sjuk.
men imorgon skall linda me så då skall jag nog fara..
hoppas bara att int de blir nå sämre nu under natten.
men klart man blir smittad av alla barnen på jobbet,
o sen då de nyser o hostar jör de det rakt på en så spotte o snåran bara sprutar.
de e väääldigt trevigt kan jag säga.
jag kommer ändå inte att hålla mej borta från träningen idag,
kommer helt säkert att snart fara o springa en stund på mattan.
meeen man kanske nog inte skulle..

ringde till pauski idag. hon mådde nog inte så bra.
de som har läst vasabladet fattar.
skall far dit på fredag tror jag med en blomma från hela familjen.
bara man sitter där en stund så e de bra, men behöver inte säga nånting.

nu skall jag försöka hitta på nånting att jöra.
skall tjata på pappa att han lagar bastu åt mej,
då jag inte for på gymmet måste jag ju gå hemma i duschen idag,
men de e så jobbigt så bastu skulle nog vara bättre.
hoppas alla har en bra kväll, o hoppas att det inte börjar regna någå mera idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0