söndag

vaknade 11, steg upp o åt morgonmål.
efter det for jag o andreas ut o satt en stund i solen.
sen blev det att kolla robinson avsnittet, men vi kollade inte hela.
lagade mat sedan, grillade broiler biffar, pasta, currysås, grynost o potatissallad. nam.
sen for jag o direkt hem, packade väskan o for iväg till gymmet.
blev total explosion idag o vi var bara 7 st. på den timmen, kändes så lite.
kvavt o torr luft var det inne i salen så man kände sej svimfärdig,
luftkonditionen hade något fel.
efter timmen for jag o solade i solarium, o nu har jag ju tilllåme fått lite färg.
är inte alls vit som jag brukar vara. vilket är bra då det är studenten på lördag.

det är jätte stressigt här hemma nu.
allting skall tvättas, fönster dörrar, golv o tak.
dammet skall torkas från alla bokhyllor o
blomrabatten skall rensas på ogräs, vilket då är min uppgift.
bakning på gång också.
o på samma gång skall man hinna jobba o sen hinna träna.
inträdesprovens kompendier skall också läsas.
kommer att bli en jobbig vecka.
men på lördag är det över o då kan man pusta ut.

nu skall jag kolla lite film med pappa,
kommer pirates of the caribbean 2 på tv.
efter det blir det sängen o jobbet imorgon.

btw, 3år o 5 månader me söötis igår! <3



Kommentarer
Postat av: Camilie

heh,

just det, nu ska allt tip-top putsas, ni som itne annars städar nå!! men skönt att stundenten är över iaf! Söt bild på dig!!

<3



C

2009-05-25 @ 10:00:58
URL: http://camilie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0