sommaren närmar sej

nu märker man att det börjar bli sommar!
klockan är halv 9 på kvällen o man behöver ingen jacka!
det e nog sommar det då man kan gå utan jacka.

jobbade idag, barnen var som höns.
sen då jag kom hem kom andreas till mej
o sen så förde vi mamma på middag o sen for vi till prisma,
andreas skulle ha en slips. efter det till mange o nu e vi vid andreas o skall snart till mej.

på torsdagen då vi var lediga så for jag till linda,
sovde där från onsdagen. for till stan
o sen då vi kom till linda fixa vi mitt hår för att se vilken friss
som passade bäst o som gick under min studentmössa.
blir nog bra dethär!

nu e det en massa som skall göras.
det skall bakas o städas o blomrabatten skall rensas.
så skall det också läsas på inträdesprov,
vilket jag inte alls orkar med!
iallafall inte med allmän pedagogoik som jag inte ens vill in på!
så nu måste jag på det inträdesprovet iallafall. skit.
undrar om man hinner det på en vecka?
oijj vad det blev mycket.

hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0