snart!

snart e det lördag! vilket då betyder att jag får vita mössan på huvudet!
äntligen! som jag har väntat på den dagen.
jag hoppas att allting går bra o att det blir fint väder o en lyckad kväll.

nu e det mesta bakat, imorgon blir det att baka smörgåstårtor.
städa resten av huset också. träning med kören o inför dimissionen.
blir också tidig väckning imorgon för jag skall me linda till gymmet
på spinning+vatsa-selkä till halv 8. kommer bli bra dethär.
sen på kvällen kommer linda till mej o sover över, hon skall fixa mitt hår på lördag.
kan inte det vara lördag redan idag?

stressigt har det iallafall varit. eller jag har ju bara bakat muffins,
rensat blomrabatten o städat mitt rum, resten har mamma gjort.
jag har bara jobbat o sen farit till gymmet o bara slappat.
men tur e ju det att man bara blir student en gång i sitt liv, det skall man då fira ordentligt!

har fått kallelse till 4 olika linjer förresten till inträdesprov.
den 2:a e det speciallärare, 3:e tradenom, 4:e allmän pedagogik
o den 9:e samhällspedagog. jag undrar hur jag skall hinna med att läsa allting som man skall läsa?
till tradenom var det 44 sidor på svenska o sen 44 sidor på engelska, huhhu.
o sen va det typ 80 sidor till allmän pedagogoik så ja får börja snabba på nu. STRESS!
hopppas att jag kommer in nåhonstans iallafall.

nej nu e det sängen som väntar!




oijj guud va rött hår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0