nu har jag..

..bakat muffins. dom blev ju riktigt bra för en gångs skull.
var till läkaren då idag, han gav mej sjukledigt resten av veckan,
o en antibiotika kur. det var inte lunginflammation,
men han sa att det ändå kan vara nånting men att man int hör det.
så nån inflammation har jag ju iallafall.
så nu blir det att bara ta det lungt.
o hoppas på att min hosta försvinner så att jag kan far o träna igen snart!

imorgon blir det att färga håret, fast jag egentligen inte får gå ut..
men det e redan bokat till frisaan, så jag far då.
plus att jag måste till stan o inhandla present till daniela som fyller på fredag,
o då skall jag dit en stund på "kalas".
hoppas att det blir roligt.

nej nu skall jag fortsätta med mitt hostande.
får se när mina inälvor kommer ut. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0