hemma från jobbet 2,5 timmar för tidigt.

nu e jag hemma från jobbet, alldeles för tidigt.
varför? jo, jag hostade tills jag spydde. inte kunde man ju vara kvar på jobbet då mera.
bara att packa o säga hejdå. men det var nog falskt alarm.
nu spyr jag ingenting så jag far nog till jobbet imorgon.
men det e faktiskt jobbigt att hela tiden hosta.
har inte sovit många timmar inatt, pga. har bara luggit o hostat.
har också haft 4 dynor för att lätta trycket i min hals, men nej.
blir galen! sov 2.5 timmar riktigt djupt o det e typ allt.
dessutom målar de på dagiset så då jag sedan ännu till andades in mållukten,
så for ju allting i halsen o jag spydde.

nu skall jag dricka té o kolla robinson avsnittet.
sen ska jag sova, om jag inte jör det nu istället.
sen kommer andreas hit snabbt åså far jag o sova.
nu e de jätte fint väder ute också.
man kanske kan sitta ute en stund senare sedan?

nu kallar mitt té så nu skall jag dricka upp det.

Kommentarer
Postat av: Nilla

Usch då, hede låter no itt na trevligt he. :/

Hoppas e blir bättre.



Krya på de!

2009-05-12 @ 12:41:47
URL: http://niillas.blogg.se/
Postat av: iida

ska fösök. :)

he e no itt na trevligt ti int kuna sova,

o sen direkt då man ligger ner böri man hosta. :(

jasså, nilla ha skaffa blogg. ;)

2009-05-13 @ 13:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0